tisdag, augusti 11

sitter på en av mina pluggpauser nu. tittar lite på skenet bedrar på youtube. jag är helt fast. igår när jag såg det på tv så skrattade jag så jag fick ont i magen. helt sanslöst. imorgon ska jag äntligen klippa och färga håret. var ett tag sedan nu. sen blir det stan med pappa. han åker till polen på torsdag så hinner inte ses mer sen innan jag åker tillbaka till växjö igen. och på fredag kommer min lön, som jag längtar. ska också försöka planera lite mer detaljerat kring kräftskivan som jag och max ska ha nästa lördag. ska bli mycket spännande att se hur många som dyker upp. förtillfället är vi kring 20 st. lottis har lovat att fixa snappsvisehäfte också, så sång ska det också bli. tur att lottis pojkvän jonas kommer. han vet det inte men jag har utnämnt han till allsångsledare. ska också innförskaffas ett kubb. var och åt lunch med pappa innan på ett jättemysigt ställe på min gata, lunchbuffe. dit ska jag ta elin eller julia nästa gång vi ses. kommer ner den 4 september nästa gång. längtar redan. men har först några dagar kvar på denna vistelse.

Inga kommentarer: