söndag, oktober 19



idag städar jag. hänger kläder på min nyreparerade klädstång. lägger ut auktioner tradera och blocket. måste ha min fina systemkamera så jag kan ta amazing bilder. och snart fyller jag år. då vill jag ha thomas sabo-armband, tårta och fina kläder som jag kan styla runt med i höstrusket. har varit och ätit frukost på espresso house innan. när de lyckas med sina latte så lyckas de riktigt bra. idag lyckades de och min kropp fick en fin latte i magen och ger mig ro att fokusera på saker som måste göras, dvs städa ännu mer. snart kommer pappa säkert hem med en stor utskällning för här är för stökigt. jobbig och tjatiga pappa, men också helt underbara pappa.


1 kommentar:

Anonym sa...

Fina glas du också! De jag har på bilderna kommer från Skaga (de uppe till höger) och paul Frank (nere till höger)