torsdag, september 11




jobbet idag var mycket kul. jag trivs verkligen med alla mina jobbkompisar. vi har riktigt roligt tillsammans. jag går med lätta steg till jobbet varje dag. jobbigt bara med alla knarkare och fyllon som dyker upp ibland. varning: gå inte på toaletterna på bottenvåningen på Hansakompaniet. de må städas men alkisarna känner sig som hemma där ändå.. kanske blir utgång med jobbkamraterna till helgen, eller så drar jag och elin ut och dansar eftersom det var alltför länge sedan vi visade oss ute i malmövimmlet. dessutom vill jobbkamraterna para ihop mig med deras olika vänner. kanske blir någon blinddejt snart? är lite sugen iallafall :)



mitt hår är i desperat behov av slingning. det är så dystert. men det får vänta tills oktober då pengarna ska strömma in förhoppningsvis.



igår blev det ingen fika med johanna utan pyssel med elin. jag insåg snabbt att pärlplattor är inte min grej. och efter idelt peppande så insåg nog elin det med. är nog mer en klipp och klista person. nästa pysseldag tar vi nog fram symaskinerna och syr. längtar redan... godnatt...

Inga kommentarer: