fredag, september 12



imorgon ska jag och elin ut och dansa. blir nog babel.



jobbet idag var helt okej, jag mest yrade runt och hade inte riktigt koll på något. men vi hade skoj jag och tess. mamma och jag var innan på värnhemstorget. runt min bank hängde massor av narkomaner. och de var läskiga. mamma väntade i bilen när en av dem kom fram och sa att hon skulle flytta bilen annars skulle han mörda henne. en annan kvinna stod med sprutan i högsta hugg. länge sedan jag var så rädd mitt på ljusa dan. skulle egentligen försöka hitta ett soffbord på sopstationen (second hand i malmö) men vi hittade inget som jag gillade. tyvärr, letandet går vidare.



pratade med mikaela för någon dag sedan. fick en sådan längtan efter henne och vårat BKgäng. inom närmsta månaden åker jag förmodligen till linköping och dansar på flamman tills jag blir för trött på mina fyllevänner ;)



nej, snart är det dags för sängen, upp åtta imorgon för att jobba, känner på mig att det blir en lååååång och jobbig lördag på HANSA....

Inga kommentarer: