lördag, juni 5

En fredagskväll i goda vänners sällskap
Gårkvällen var hyterisk och spontan till max. Taxiåkande fram och tillbaka Möllan- Lilla Torg - Hem till mig. Allt under en halvtimme typ. Vi bestämde oss tillslut för att grilla hemma hos Danne. Så in på (DYRA) coop precis innan de stänger vid elva och handlar allt som lockar oss. Sedan bil hem till Danne och lämnade av honom och Cassi. Jag, Nathalie och Tommy åker för att hämta Emin och Jonas. Sedan skulle vi köpa tändvätska. Vid statoil stod en polisbil och jag och Natta spanade in om polisgubbarna var några heta. De missförstod nog oss för efter vi kört en bit stannar de oss. De anade lite oråd och trodde det satt fler i baksätet. MEN det var bara tre ganska stora killar som gjorde att de såg trångt ut. Nathalie och jag fnittra hysteriskt då vi aldrig varit med om att polisen stannar oss innan, grabbarna spelade cool för detta var inget för dem, hade hänt dem innan. Jag och N. var hysteriska och skakis en bra bit in i natten och grillningen. Tillslut åkte vi hem och jag sov gott i min säng vid halv tretiden. Lycka är verkligen att göra spontana saker med de bästa vännerna i världen.
BILDREGN (dock utan foto på mig, ska försöka få några av cassi)
The most beautiful girl in the world


Fina Nathalie som borde flytta tillbaka snarast, saknar saknar jämt

Min eviga love Tommy, hahaha...

Grillmästaren han själv; EMIN och cassi


Maki och "fixar"grannen, undra om de blev av med honom efter vi åkt?


Min bästa och äldsta vänner; Nathalie och Caroline


Inga kommentarer: