tisdag, maj 18

har fyra solglasögon + ett par jag inte kunde hitta som används nu när solen tittar fram.
här är de:


dessa är från le specs och jag köpte de för ca två år sedan på monki.
jag fick slåss med min syster om den, men jag vann tillslut. älskar detajlerna på sidan.


i väntan på ett par riktigt wayfares så har jag dessa fejkisarna från gina tricot.
har även ett par i guld och ett par i samma modell från le specs, fast vita.
använde de massor i somras. lite mina släp och slänga solglasögon.



dessa är från prada. efter att ha förlorat mina armani i någon av
mina flyttar kände jag att de behövde ersättas av något liknanade.
dessa från prada är lite större än föregångarna från armani. men jag älskar dem.
köpte dem i en optikeraffär i lund för två år sedan. hade tittat på de länge och när jag väl
slog till hade de 50% rabatt. de har den sjukaste och bästa solglasögonrean.

säsongens första solglasögonköp är dessa som syns på var och varannan
person i stan, men det bryr jag mig inte om. det var kärlek från första
ögonkastet. de är köpta på gina för en obetydlig summa.


det som är generellt för mina solglasögon är att de är
sköldpaddemönstrade. passar det bruna håret mycket bättre än
modeller i svart tycker jag. önskar jag kunde passa i ett pilotbrillor,
men det ser mest komiskt ut. ångrar lite att jag sålde mina
marc jacobs for louis vuitton solglasögon jag hade för två somrar
sedan, de hade varit ett bra tillägg till min kollektion. när det
kommer till solglasögon är jag rätt mycket en märkeshora.
så ett par kommer nog komma med mig hem från min sommarsemester.

Inga kommentarer: