söndag, maj 23

efter karnevalståget igår var jag slut som artist. sitta i solen och vänta var fint.
tåget kom, jag skrattade och jag smygfotade vackra herrar lite diskret medans emma fnissade bredvid.

kvällen spenderades med mina vackra och helt underbara jobbarkompisar; A, L & M.
vilket gapigt gäng vi är och en grymt sur taxichaufför som inte fick någon dricks pga. sitt beteende.
vi gick till en irländsk bar, snacka med lite danskar som var lite för gamla för oss. dansade som galningar
till ett liveband och sedan gick vi arm i arm tillsammans mot ett uteställe. men där valde jag
att "call it a night". fina j. kom och hämtade mig. insåg hur mycket jag saknat honom faktiskt.
ikväll kommer han hit för lite filmtittande. men först på intåg till min lya är pappa och anna.
bilder kommer senare. blev rätt många.

Inga kommentarer: