tisdag, januari 5

totalt icke närvarande på bloggen ett tag nu. men jag har äntligen fått flytta in i min lägenhet. och jag verkligen älskar den. saknas lite tavlor och foton på väggarna annars är den perfekt. inflyttningsfesten blir antagligen i februari.

nyår var helt perfekt. hade så himla skoj, hur kan man inte ha det i de gänget. jag får leka pajas och de är så genomgoda och omtänksamma. tack så mycket cassi, daniel, tommy och robban. ni är fina.


jag & bästaste på tolvslaget.


serverar pojkarna lite mousserande.

& lite till mig själv.


cassi, daniel och robban.


serverades bland de godaste jag ätit. och pojkarna serverade fint varandra. ;)




tommy och jag kramar hans fina bil. och så fick den lite mousserande den också.


i helgen hängde jag med james lite och sen med nyårsgänget + deras vänner som är lika goa som dem. så sorgligt att cassi snart ska dra till norge. älskar att ha henne så nära och kunna träffa henne så mycket som jag gör.


två dagar kvar på jobb denna veckan sen är det fest med nyårsgänget igen. pepp som fan.

Inga kommentarer: