fredag, januari 8

ska kolla igenom mina bilder sen och sammanfatta mitt 2009. men alla de bilderna är på den externa.
kanske gör det senare ikväll. tillsdess får ni en lista:



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började snusa

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga så var inga att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen nära vän, men några av mina högstadievänner

4. Dog någon som stod dig nära? Tack och lov nej

5. Vilka länder besökte du? Endast Danmark och det känns inte som ett annat land för mig

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Evig kärlek och min smalare kropp

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Första veckan i växjö och 14 feb. Första efterfesten på campus. Riktigt bra kväll det.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom in på sjuksköterskeprogrammet

9. Största misstaget? Vissa galna fyllor och bråk

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Under våren, tyvärr

11. Bästa köpet? Min lägenhet och mina två katter

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min lägenhet, nikotin och utekvällar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag äntligen har fått mina alldeles egna katter

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Det snurrar i min skalle & Huvudet i sanden - Familjen, Breathe - Telepopmusik, Kings of leon och Teardrops - Womack and Womack

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? It had its ups and downs, men mest UP :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Besökt mina vänner & familj

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Definitivt rökt mindre

18. Hur tillbringade du julen? Hos mormor med lilsis och mamma

19. Blev du kär i år? Nja, förälskad påväg till kär

20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, couger town & misfits

21. Bästa boken du läste i år? Läste inget wow i år, mest kurslitteratur

22. Största musikaliska upptäckten? Kings of leon

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Stöd till köp av min lägenhet

25. Något du önskade dig men inte fick? En ny dator

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på praktik och sen med mina vänner

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag haft mer pengar och kärleken hade vunnit

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings, leggings och leggings

29. Vad fick dig att må bra? Mina nyfunna vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck Bass tror jag är en stark kandidat

31. Vem saknade du? Farmor, farfar & morfar. Och vännerna på andra orter

32. De bästa nya människorna du lärde känna? Alla mina Växjövänner, spec. Lottis, Max och Hosio. Sen nyårsgänget

Inga kommentarer: