söndag, januari 17

helgen har bestått av häng med familjen mest. i fredags när jag kommit hem från växjö (hade grymt sällskap på tåget av min barndomsvän david) hängde jag med min pappa och syster. åkte en sväng om till ikea för att köpa en bokhylla. sedan hem och packa upp. tog min cykel bort till julia (och romeo) för en första titt på deras lägenhet som är helt fab. där kommer jag hänga en hel del framåt. avundsjuk på deras diskmaskin.



igår var jag och mamma på shoppingtur, ÖB, mobilia, ikea och ica maxi. åkte hem till mig och så hjälpte mamma mig att sätta ihop hyllan från ikea. det blev riktigt bra. sedan somna jag till ljudet av grannarnas fest. idag har jag varit med mamma och syster igen. var och handlade mer mat. snart jag har fyllt hela frysen, nu ska det bara tillagas också. sedan köpte jag en bok som jag ser mycket framemot att läsa. visar er senare.

nu blir det thaimat, tv och laddande inför morgondagens jobb.

Inga kommentarer: