torsdag, december 10

seminarie om lagar på schemat idag. sen blir det tågfärd för mig och crazy cats hem. hoppas någon hämtar mig och all min packning. jag älskar att våran instution hittar på random salar vi ska vara i som man aldrig hört talas om :)

igår var först fina jocke här och så hade vi våran avskedsfika. pratade gamla FK-minnen och annat skoj. satt ärligt talat med ett leende på läpparna under hela vårt samtal. han har lovat att komma och besöka mig när jag flyttar. sen kom min trio. mina "sidekicks". lottis, max och andreas. gud jag kommer h en så stor klump i magen när jag flyttar härifrån. de är verkligen mina hjärtan och vi har gått igenom så mycket sedan vi flyttade hit. max&lotta kommer på besök de vet jag. men dendär andreas kräver en viss tjatgenomgång och hundögon.. vaknade till ett sms från lottis imorse som gjorde mig tårögd. jävla sentimentala tönt jag är.

nej, nu är det pressbyrån och sen letande av salar....

en låt till mina bästa:

"bella, de är sista låten på village. nu blir de sista låten på sivans" - lottis.
den kvällen på melrose är väl inte något jag glömmer i första taget älskling.
nu skapar vi nya minnen i malmö när du kommer på besök.
nya låtar och nya DJ:s att tjata sönder...
love you charlotte.

Inga kommentarer: