måndag, december 28

dåligt med uppdatering på sista tiden. ska bättra mig.
på onsdag morgon får jag nycklarna till min nya lägenhet. jag längtar. att få mitt alldeles egna. och att få bo nära mina hjärtan elin och julia.

hade så himlans skoj med elin och james på juldagen. spontant och galen fylla. jag älskar det. våren kommer bjuda på fler roliga utgångar känner jag på mig.

i julklapp fick jag massor av fint. två fyllda kassar från ikea, saker jag valt själv. en dvd-spelare. verktyg (både av mamma och pappa!!). presentkort på mat på ica. skål från marimekko/ittala. ett duschdraperi. pengar från mormor som jag ska köpa en ny berlock från thomas sabo för. böcker. dvd-filmer. ja, jag är mer än nöjd. och det var skönt att fira jul med bara mamma, lillen och mormor.

lyssna på denna, det stavas v a c k e r t Ingrid Michaelson – Winter Song

Inga kommentarer: