tisdag, oktober 27

en dag på växjö uni.


efter att lottis & jag hade ätit frukost hemma hos mig tänkte
vi ge oss ut på en promenad. vi kom till biblioteket. väl där
bestämde vi oss för att ta en fika istället. latten de gör där
är väldigt god och lockade mer än promenad i höstrusket.


mina linser är slut. därför går jag runt i glasögon hela tiden.
det och hög tofs är min höststil tror jag.


vi letade upp lite tidningar och slog oss ner.


innan lektionen tog vi en cigg. (inte bra att röka när man ska bli
sjuksyrra, men vi är på väg att sluta, snart.. ). utanför mötte vi
matilda. klassen har varit uppdelad i tre grupper de senaste fyra veckorna.
så då har man inte fått träffa alla. matilda har varit saknad.


mia i en av våra fikapauser. kaffe är givet.

henke. också han med kaffe.

daniel är en av de smarta i klassen som tar med
egen termos och sparar mycket pengar på det.


fina vänner. notera daniels nya mustach. han har tom bokat tid till en
frisör som ska fixa till den, han är lite småbesatt.

alltså en dag, eller snarare eftermiddag med mina kära sjuksköterskesystrar.

Inga kommentarer: