söndag, september 20

without you, im nothing...

jag är alldeles för seg efter en helg full av fest. i fredags var det vinkväll hemma hos mig. vad som skulle bli ganska lugnt ( vad jag nu trodde med det med tanke på hur jag vet gänget blir efter lite vin ) blev helt galet. bord flyttades, mattor slängdes iväg och det var inte skönsång, det var inte allsång, det var GASTSKRIKANDE SÅNG och helt galen dans. i går jobbade jag för min nation på sivans. sista timmen i ölbaren med lottis var skitkul. det dansades, det raggades och det skrattades. vid halv fyra satte vi igång efterfesten för alla jobbarna. det var badtunna och äckliga drinkar. men fan vad skoj. vid halv sju kände jag att det var dags för hemgång. tusen tack för denna helgen mina älskade vänner. utan er hade växjö inte varit något att ha.

( delar av gänget; kim, peter, max, mia och lottis )

Inga kommentarer: