måndag, september 7

lilla bilen lagas.

godmorgon. vaknade av att finaste snusan var kelen. så kom upp i relativt bra tid idag. ska snart hoppa in i duschen och sen blir det läkarbesök vid elva. rätt nervös. längesedan jag träffade någon och pratade. tack och lov för min mabbie som följer med. och ja, de är mitt nya smeknamn på bästis max. inte berättat när vi var på äventyr förra veckan och fick reparera hans bil i lilla hovmantorp. jag satt i en och en halv timme på en mack in the middle of nowwhere. men belönades med en korv med mos och räksallad av mabbie så det vägde upp det hela. räksallad i mitt hjärta.


lilla bilen får en välbehövlig check och nya däck.


i väntan på att bilen ska bli klar. jag & mina favoritleggings som snart är sönderanvända.


i bilen innan den lagades, på väg till emmaboda.
älskar min scarf jag köpte för 40 pix på m-festivalen.

Inga kommentarer: