måndag, september 7

läkare utan tid.

kul att jag väcker och drar upp mabbie för han ska följa med mig till läkaren, och så när jag anländer 11.00 så säger den sjukt lama och idiotiska receptionisten att jag hade tid kl. 10.00!!!!!! det var inte vad de hade meddelat mig. och jag behövde verkligen ha tag i läkaren, dels för att min medicin är slut och dels för jag behöver ett fucking jävla intyg att skicka till k*k- CSN så jag kan få mina jädrans studiemedel. nej, nu får jag istället vänta på en ny tid (antagligen i okt.) eller att någon avbokar så jag får dess tid. orka?! så max och jag tog bilen hem igen och gick till lottis för lite kaffe och helguppdatering. henke kom också förbi. sedan gick jag och henke hem och satte upp mina hyllor, så nu har jag två fina hyllor som pryder mina klackar och diverse tidningar.. eftermiddagen lutar åt att det blir pluggeri och kanske en film. ikväll är det möte med nationen och utskottet jag är med i, sen är det tinas cookalong hemma hos mabbie.

min fina lotta.


mabbie och henke.


är inte lottis och hennes sambo jonas väggmålning snygg eller vad?


"hej jag heter gabriella och har världens dubbelhaka"..


Inga kommentarer: