söndag, september 27

jag skojar inte när jag säger att jag var vaken klockan sju imorse. och vad gjorde jag då? jo, satte igång första maskinen tvätt. har inte hunnit tvätta på länge så jag är inne på "reservkläderna", de jag borde ha slängt förlänge sedan. dessutom hinner jag inte tvätta i veckorna pga. praktiken. de sena tiderna måste man boka minst en och en halv vecka innan, jag har inte riktigt framförhållning.

jag är inne på min fjärde sjukdag. men idag känner jag mig mycket bättre. gick till praktiken igår, men fick gå hem efter en och en halv timme. febern hade kommit tillbaka trots att jag knaprat massor av alvedon. så gick hem och la mig och hade filmmaraton. såg ingen film att rekomendera dock. men några serier som inte kommit till sverige än var riktigt roliga. ska tipsa er men har glömt vad de hette nu. vad dagen erbjuder vet jag inte. behöver lägga upp saker på tradera, dammsuga och gå ner med sommarkläder i källaren.


och tack mia och max. för ni var och köpte alvedon resp. snus till mig när jag inte orkade gå ut genom dörren. sötnosar.