torsdag, september 17

hann inte skriva något igår. dagen bara flög förbi. efter föreläsningarna igår gick jag, max, lottis, henke och andreas hem till mig spelade alfapet. henkes galna hund elvis förde ett jädrans liv. tur att den är så söt annars vet jag inte vad människorna igår hade gjort med byrackan. på kvällen kom erik på middag. vi åt och drack gott. sedan fortsatte vi till lottis där andreas senare anslöt. där satt vi fyra och blev alltmer fulla och högljudda efter varje shot. var så jäkla skoj och skämten bara haglade. en av de bästa campuskvällarna någonsin tror jag.


idag har jag lunchat med david. sa nog några saker som jag inte borde sagt. nu vet hela världen snart tror jag, haha. sen kom max och lottis förbi. vi har pluggat inför morgondagens övningar. när jag tvättat klart ska jag över till max och äta lite kvällsmat.

Inga kommentarer: