söndag, september 6

sweet 51- festen..

födelsedagsfesten för cassi och daniel igår var över förväntan. maten var helt underbar och gratis dricka är väl aldrig ett minus?! jag fick mig många goda skratt, verkligen ont-i-magen-skratt och en hel del tänkvärda saker sades som jag ska begrunda väl. en viss herr t. har koll på vad han säger. bra att jag "bara" skulle vila en halvtimme innan jag skulle beställa taxi vid tre i natt men vaknar imorse vid nio på soffan. har sovit med en tjocktröja som täcke. och ett vidöpppet fönster, förhoppningsvis slipper jag en förkylning. verkligen inget jag har tid eller ork för just nu. veckan ska bestå av träning och studier. sedan ska det besökas två läkare och sätta upp hyllor i lägenheten. så förkylning bör inte komma och förstöra för mig denna vecka...

Inga kommentarer: