måndag, augusti 31

SKÅNELÄNGTAN.

det är för dåligt. för dåligt jag bloggar. måste bättra mig. men på de två veckorna då alla kommit tillbaka på campus har det hänt mycket. det har varit nollning, vårt första seminarium för terminen, lärt mig att älska vänner och ifrågasätta vänner. men terminen verkar lovande. ingen drama från min sida på de utgångarna jag haft hittentills. det är mer än oväntat.

i fredags var jag och mia ute på smygöppningen av sivans. så roligt som jag hade med den damen den kvällen har jag nog aldrig haft under mitt första halvår på campus. kanske att lördagens utgång slog det med några längder, fast förfesten drog ner det avsevärt. inga bilder tyvärr från utgångarna då jag inte tar med stora kameran ut. ska försöka fixa en annan tillsvidare.

på fredag åker jag hem till skåne igen, lördagen ska ju ängas åt cassi och daniels fest, det kommer bli mer än trevligt tror jag...

Inga kommentarer: