torsdag, maj 14

när jag var 19 år så flyttade jag med två vänner till göteborg. jag började plugga historia på GU (som jag sedan hoppade av) och jobbade på Burger King. det var på BK jag lärde känna tre personer som vann mitt hjärta och min vänskap. de är fortfarande mina allra bästa vänner fast de är utspridda över sverige (sthlm, gbg och linköping). sedan jag flyttade till växjö har min längtan till den växt allt starkare. det har alltid varit så lätt att umgås med dem. vi skrattar alltid. vi ställer upp för varandra i vått och torrt. jag minns fortfarande den kvällen mika kom och hämta mig på korsv. när jag och xx hade haft ett av våra största bråk. när jag satt och storgrät bland alla människor och kände mig så sviken. då kom hon. och hon kramade mig tills tårarna slutade rinna. jag minns när vi satt på rambergsberget (vet inte riktigt vad det heter) och lyssnade på ´feelings getting stronger in the dark´ med moneybrother om och om igen. jag minns vårt eviga letande efter semlor från 7eleven. vi körde nog runt hela gbg flera ggr. i sommar ska jag bjuda ner alla tre till växjö. vi ska bara vara. vara världens bästa fyra.

jag älskar er så mycket karin, mikaela och carolina.















































Inga kommentarer: