måndag, april 6





om en timme åker jag och mina solglasögon hem (är det eller växjö hem?!) till lund. hem till mamma, pappa, syster och hund. jag trodde det skulle bli jätteskönt och att jag inte skulle ha ångest. men när jag hade sagt hejdå till vännerna som jag inte ska se på minst en vecka, kanske mer så fick jag ont i magen. och jag sitter just nu och lyssnar på alla låtar vi lärt oss att älska tillsammans. lite självplågeri, jag vet. men det ska också bli skönt att komma hem och andas ut från denna campusstressen som finns i luften. den som jag hatar men älskar desto mer.







jag, pontus och lottis satt utanför biblioteket och åt lunch, rökte några cigaretter och spanade på alla läckra killar som börjat visa sig. det är en stor fördel. alla börjar hänga utomhus. som vanligt stötte jag på flugan. killen jag gått fram till minst fem gånger när jag varit ute och sagt att han är så himla snygg, vacker etc etc. och har han lett varje gång. tänk att vakna upp till det leendet varje morgon. och tala inte om hans klädstil. den är fläckfri. inte många killar på växjö campus man kan säga så om, fläckfri från botten till toppen. måste nog skriva lite mer om campus så att ni som inte går här förstår lite av mentaliteten, uteställena och varför alla är typ buksvågrar. fick reda på av matilda för någon vecka sedan att campus har ett väldigt högt antal personer med hiv. så det är bäst att alla börjar skydda sig på dett campus, såsom alla knullar till höger och vänster. kanske jag också? ;) nej det får ni aldrig veta...



1 kommentar:

freja sa...

men bella, haha va gulligt och fint sagt! :D