lördag, april 11

jag skulle kunna låta orden rulla.. skriva sönder mina fingrar för att få ut allt jag bär inombords. men det är för privat. jag vill inte visa en svag sida. det räcker med att jag skriver att jag har det. idag har jag sett vackra platser där jag skulle vilja bo i framtiden med mina barn. jag har drömt om mitt liv som pensionär i ett vackert byahus med kullersten utanför och en stor terass ut mot havet. jag har sett en vacker film med ord som sved och kändes igen. som handlar om kärlek. den okomplicerade kärleken jag sålänge strävat efter. jag har lyssnat på underbara låtar med talangfulla musiker som jag skulle vilja krama om allihopa och säga tack. tack för de fina orden.



s. du är och kommer vara den vackraste människan jag mött (hittentills). jag har aldrig känt mig så perfekt som jag gjort i perioder med dig. än idag. ett och ett halvt år efteråt minns jag allt. våran första kyss. din nakna kropp. saknaden. hur du stod när du spelade din saxofon. jag skulle nog kunna ge halva mitt liv för att få uppleva det om och om igen. jag är över dig. men snälla låt mig få uppleva en kärlek som våran igen.



det som kom positivt ut av seb. även kallad han i bloggen är att jag vet precis hur min nya han ska vara. vilka egenskaper och vilket liv han ska leva. jag vet hur jag vill att han ska se ut. och jag vet hur det är att bli älskad.
de killar jag träffat de senaste året efter seb har inte alls passat in, det har jag förstått ikväll. jag har försökt forma dem till seb. men ingen har ens kunnat komma i närheten. ni är inte han. jag vill inte att ni ska vara han. men jag vill att ni ska älska mig såsom jag är. och det har ni aldrig, aldrig kunnat. det gjorde han.



sebastian. jag kommer alltid älska dig. jag kommer alltid tänka tillbaka på det vi hade. jag kommer alltid någonstans drömma om att du skulle blivit pappa till min jack. jag kommer önska i perioder att det ska bli du och jag igen. men idag elfte april 00:29 så avslutar jag vårt kapitel. jag vill eller orkar inte ödsla mer kärlek, tid, tårar och tankar på dig. jag kommer alltid ha dig i mitt hjärta och någonstans på något sätt älska dig förevigt.

Inga kommentarer: