måndag, mars 9

idag är jag ledsen. men mest fundersam. över hur jag väljer att leva mitt liv. att jag inte styr det dit jag vill. att jag inte låter mig vara lycklig. att jag letar fel och bara ser brister i mig själv. att mitt enorma självförtroende har försvunnit och ersatts med pessimism. pratade med en vän. vi pratade om kärlek. om mig och killar. att jag inte kan leva med eller utan dem. att jag är olyckligast när jag har en kille i min närhet. att fylletårarna endast kommer i samband med killar.
jag vet det. det är inget nytt att jag inte kan klara att älska någon eller ha någon för nära. för jag blir rädd. så himla rädd. och sen tror jag inte på mig själv. och anklagar mig för ALLT som går fel med oss










på senaste tiden har det kretsat kring tre killar. som jag tyckt om. på olika sätt. men gemensamt för alla tre är att de svikit, ljugit och lämnat mig ensam. så ser en del av mig på situationen. den andra sidan VET att jag ville ha xxx lika lite som han ville ha mig. att jag egentligen tycker xxx är en skit och inget att ha, och att xxx inte är i närheten av vad jag söker i en kille..




men dissarna tar hårdare än insikten inom mig..

Inga kommentarer: