fredag, mars 27

FUCK IT!
min kropp orkar inte mer. den säger ifrån. psykiskt/fysiskt. det är lika jobbigt hursom. jag borde åkt hem. inte tittat tillbaka på några dagar. folk som inbillar sig och tror saker om mig går så bort just nu. det behövs en "rensning" bland folket jag umgås med på campus. nu är det bara de som får mig att må bra som gäller. vill inte ha en ljungskile-repris all over again. den skiten. och jag orkar inte skämmas över min kropp längre. jag vill bara gråta med tårkanalerna är sönder efter alla tårar. och imorse när jag vaknade såg jag mina ärr så tydligt. precis som det var ett tecken, en påminnelse från förr. om smärtan, ångesten och tårarna. min fysiska smärta kommer aldrig vara lika hemsk som den psykiska.

ikväll ska jag äta mat med några klasskompisar. varav jag inte vill träffa minst två av dem. men jag kan inte ignorera dem, jag fungerar inte så. utan jag försöker och försöker. men det gör bara mer ont för vart ord som kommer ur dem. och säger jag något till xxx så missuppfattar han det och tror att jag är kär i honom och jada jada jada. jag förstår inte varför jag försökte få med honom in i gänget igen när han höll på att glida ifrån oss. barmhärtiga jävla gabriella. jag ska inte rädda tillbaka honom något mer. nu får han flyta iväg bäst fan han vill.

Inga kommentarer: