måndag, januari 19

så var första dagen avklarad. rätt trist intromöte för sjuksköterskorna och socionomerna. köpte iallafall biljetter till lite olika tillställningar som sker under kick-offen denna veckan. jag träffade en jättetrevlig tjej som ska gå i min klass och snart flyttar till campus. och i trappuppgången ännu en i min klass. det var svårt att få ett grepp om vem som tillhörde ens klass eftersom det var blandat och säkert runt 100 personer. men imorgon är det bara intromöte för oss sjuksköterskor. och sen är det lekar och festligheter för att vi ska lära känna varandra på kvällen. vaknade sex imorse så ska försöka sova en timme nu medan jag ser på lipstick jungle (ny besatthet, hur het är inte kirby??), sedan ska jag tvätta och städa lite. och 18oo börjar sverige-spanien i handbollen. kanske en lite promenad runt sjön också blir av.

Inga kommentarer: