torsdag, januari 22


bilder från första dagens kick-off. vi hade mellanfest hemma hos mig. jätteskoj med ett förfestspel som mia hade gjort själv. det spelet kommer bli en storfavorit dehär tre åren vi har tillsammans. jag har haft min första riktiga föreläsning idag och det var jättekul. sedan har jag hittat de goaste människorna att umgås med. här är några av dem. överst, goa klasspappan/göteborgaren peter, sen syster max med min päls på sig, sen är det mia spelmakerskan, jag och sist "carola" eller emma som hon heter och daniel.


ikväll har jag valt att stanna hemma, har städat och fixat med olika saker. ska snart ner till mia och se på handbollen. de ska bli otroligt skönt att vakna imorgon och inte vara bakfull utan utsövd. två dagars festligheter väntar på fredag och lördag!












1 kommentar:

Anonym sa...

förfester ör egentligen ofta roligare än själva utgången..