torsdag, november 27



klockan elva exakt gick min far och jag på en långpromenad. sedan bjöd jag han på lunch och köpte en tjusig klänning för 99 kronor!! vet en person som kommer gilla den urringningen, haha. nu ska jag iväg till elin och baka lite. ska försöka tvinga med henne ner till stan också. jag åker till jönköping imorgon och har inga rena kläder. måste hitta lite tjusiga saker. när vi var på stan innan så såg jag att många affärer redan satt igång med rean. kanske jag lyckas fynda.



ska upp och besöka nathalie några dagar i jönnet. var alldeles förlänge sedan vi hängde. det ska fikas och skvallras, mycket att ta igen. förhoppningsvis följer även sofia och julia med upp. efter mitt besök i jönköping åker jag vidare till linköping och herr magnus. jag kommer prata sönder honom, min rådgivare som han blivit. sen ska det ätas tårta, skrivas exjobb, promenera och möblera om. killen har en jättefin lägenhet som han möblerat knasigt, killar säger jag bara. tur att han har gardiner iallafall ;)


MIKAELA, vi måste hänga när jag kommer upp!!

Inga kommentarer: