måndag, oktober 20

"she was a young american"

promenaden var hurtig, eller elin var mest hurtig. jag är mest en långsam tjockis med dålig kondis :) fikade på sorl, ett av de bättre fiken i malmö enligt mig. cappucino (stavning?) är min nya favorit. måste bli av med mitt beroende av skummad mjölk. onödiga kalorier som vi säger på vv.





vi gick även en sväng i affärerna runt davidshall. elin visade mig en riktig liten guldgruva. köpte ett fint halsband, hårsnodd och börs. sedan gick vi till pärlbutiken. ska som sagt sova hos elin ikväll då pappa ska ha lite efterfest härhemma och inte vill ha sin vuxna dotter hemma. det blir pysselkväll ikväll, därför jag köpte lite nya pärlor. resultat får ni se imorgon. dagens bästa köp var dock mitt nya pannband/hårband från weekday som på fotot ser konsitgt ut pga en för lång lugg. men det var ett kap!






Inga kommentarer: