fredag, augusti 29

snor en lista från söta julia


det här visste ni (kanske) inte om mig...




jag har två tatueringar (ett peacetecken på ankeln & ett hjärta på handleden)



av längtan till dig med åsa jinder är den betydelsefullaste låten för mig


jag har en förmåga att endast träffa killar som börjar på J


jag har åkt ambulans till akuten


en dröm vore att blir bokförläggare


det har finns tre killar jag skulle göra allt för än idag


jag är rädd för bilar och har därför ännu inte suttit bakom ratten


jag har varit nykter i 4 1/2 år


jag jobbar numera på hansa bland alla brats och fina tanter


jag har gått hos en terapeut i många månader


jag går i princip alltid fram till hundägare och ber om att få klappa deras hundar


jag blev mobbad och kallad "grisen" under grundskolan


jag är (ö)känd som en babblerska men runt nytt folk blir jag generad och tyst


jag har lidit av enorm bacillfobi


jag har spelat handboll i många år och även varit tränare


johanna nilsson är favoritförfattaren och ronnie sandahl skribenten


jag blir galet pirrig av att se en kille spela ett instrument (ett ex är saxofonist)


jag spenderar gärna mina helger hos min mormor och hennes två katter


jag tänker ständigt på vad jag äter och hur min kropp ser ut


jag drömmer om att ge ut en diktbok av unga diktare


gamla damer är det sötaste som finns


jag stirrar på folk på buss/tåg och lyssnar på deras samtal (enligt syster)


jag har varit vegetarian i åtta år












1 kommentar:

Anonym sa...

det där visste jag allt =) ses snart! puss!