tisdag, augusti 5

jag har vunnit en tävling idag. på en blogg, en av favvisarna

http://jonnaa.se/.






annars är det en deppig gabriella som skriver. idag har allt gått fel. allt från läkarbesök till storbråket med familjen. jag vill bara låsa in mig och inte behöva träffa någon någonsin. njuta av musik jag gillar och läsa böcker som ger mig något slags hopp och tro om livet. för mig är det inte bara augusti, september, oktober, november och december. det är en dyster och mörk vinter i malmö, där en av mina bästa vänner flyttar ifrån mig. ska iallafall bli helt underbart att åka till way out west och träffa en av de mest förstående och accepterande vännerna i min umgängeskrets. jag har saknat att träffa henne på riktigt och inte bara prata i telefon eller på msn. jag och mitt nya blonda hår ska rocka göteborgs gator i fyra dagar tillsammans med sötaste EMMA.





sedan kommer jag hem, och kanske tar tag i min höst...

Inga kommentarer: